Azalea verkoop

Net zoals vorig jaar stond CD&V Putte op de plantenbeurs te Grasheide met hun actie voor "Kom op tegen Kanker".
De vroege vogels Yannick Rombauts, Jos Schroeyens en Eric Meyers zorgden voor het zetten en het inrichten van de tent. De azalea's werden geleverd door André Casteels. Toen Glenn Smets het team kwam versterken kon de verkoop beginnen.

Het was een zonnige en prachtige dag. Het eerste team werd afgelost door Chris Lambrechts, Chris De Veuster en Bart Lambrechts, daarna was het de beurt aan Mieke Fransen en Sandra Henderickx,  Greta Van Asbroeck en Eric Meyers namen de laatste shift voor hun rekening.

Terwijl op de Geshaa de bloemekesverkoop vlot verliep en de 'rospot' goed gevuld werd met centjes, stonden de Putse CD&V lopers Jan Eskens en Guy Vervoort voor een zwaardere opdracht in Antwerpen : 10 miles lopen in de hitte. Maar Jan en Guy zijn getrainde lopers en hebben dus zonder problemen de eindmeet gehaald.  Proficiat mannen ! Ook Linde Kersemans (echtgenote Yannick) en Anouck Van de Walle (dochter Chris) hebben het  gehaald. Dus ook proficiat vrouwen !

Met de opbrengst van Iedereen tegen Kanker financieren ze wetenschappelijk onderzoek dat zorgt voor hogere overlevingskansen en ...een betere levenskwaliteit voor kankerpatiënten en investeren ze in een betere zorg voor al wie met kanker te maken heeft. We blijven ijveren voor een gezonde leefomgeving en een gezonde levensstijl voor iedereen.
Minder kanker. Meer genezing. En een betere levenskwaliteit voor kanker en hun naasten. Dankzij jouw bijdrage aan Iedereen tegen Kanker komen we weer een stapje dichterbij de realisatie van onze droom.

Klik hier  voor foto's