Tijdens de gemeenteraad van 28 april 2016  heeft Bert Christianen zijn ontslag als gemeenteraadslid ingediend.

Na meer dan 14 jaren in de gemeenteraad gezeteld te hebben heeft Bert beslist om de fakkel door te geven. Hij was al die tijd niet alleen de aanspreekbuis voor de inwoners van Peulis, maar ook voor vele anderen. Hij was een woordkunstenaar en besteedde heel wat van zijn vrije tijd aan het opvolgen van dossiers en het voorbereiden van standpunten voor de gemeenteraad.

CD&V Putte bedankt Bert voor zijn jarenlange inzet voor de partij én voor de gemeente Putte. Zijn integere, plichtsbewuste inzet wordt zeer gewaardeerd. Wij konden steeds op hem rekenen. Toch ook een woord van dank aan zijn echtgenote voor de ondersteuning die zij al die jaren gaf.

Joris Casteels, zetelde al in de raad ter vervanging van Mieke Fransen, tijdens haar moederschapsrust, en zal dus nu zetelen ter vervanging van Bert. Zo blijft de continuïteit verzekerd.

CD&V Putte