CD&V-Groen stelt volledige kandidatenlijst voor

Putte, maandag 27 augustus 2018

Dat CD&V en Groen samen naar de kiezer trekken is al langer bekend. Vandaag stelt het kartel, als eerste partij in Putte, met trots zijn 25 kandidaten voor.

Met dit team bieden wij de bevolking de kans op een volwaardig en noodzakelijk alternatief voor een eerlijker en correcter beleid. Bovendien zijn we erin geslaagd om heel wat jonge en nieuwe kandidaten aan te trekken die stuk voor stuk heel veel in hun mars hebben’, zegt lijsttrekker en kandidaat-burgemeester Chris De Veuster.

De Veuster heeft vanuit haar beroepservaring en burgemeesterschap geleerd hoe ze de zaken het best aanpakt. Wie haar kent, weet dat haar integriteit en dossierkennis garant staan voor het beleid dat Putte nodig heeft.

Marc Jaspers, neemt als lijsttrekker voor Groen de 2de plaats in. Jaspers is al 24 jaar op kritische en constructieve manier actief in de Putse politiek.

De lijst wordt geduwd door OCMW-raadslid Jorn Torfs (Groen) en gemeenteraadsvoorzitter Roger Janssens (CD&V). Roger is sinds 1983 lid van de gemeenteraad en was burgemeester van 1995 tot 2000.

Met de slogan ‘#Voluit voor Putte’ maakt CD&V-Groen duidelijk dat de ploeg zich 100% zal inzetten voor alle Putse inwoners. De kandidatenlijst is een mooie samensmelting van oude rotten in het vak en nieuw aanstormend talent, met vertegenwoordigers uit de verschillende deelgemeenten. Met 10 jongeren als kandidaat geeft het kartel ook de generatie van de toekomst een duidelijke stem voor Putte.+

De kandidaten beter leren kennen? Dit kan op cdenvgroenputte.be of in de kandidatenfolder die binnenkort in alle Putse brievenbussen zal verdeeld worden.