Putte, 24 januari 2019

CD&V-groen Putte presenteerde bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen een zeer jonge en frisse lijst. Er werd volop ingezet op verjonging en vernieuwing. De verkiezingsuitslag bewijst dat de jeugd werkelijk een stem krijgt. Van de 11 verkozenen van de fractie zijn er 6 jonger dan 40.

De gemiddelde leeftijd van de verkozenen komt exact overeen met die van raadslid Bart Lambrechts, nl. 38 jaar. Hiermee bewijst CD&V-Groen duidelijk dat ze klaar zijn voor de toekomst. Deze lage gemiddelde leeftijd en daarbij 6 vrouwen op de 11 is vrij uniek in de politieke wereld.

Gemeenteraadsleden :
V.l.n.r.: Maarten Op de beeck, Katia Lepee, Yannick Rombauts, Chris De Veuster, Glenn Smets, Roger Janssens, Wendy Dyck, Greta Van Asbroeck, Bart Lambrechts, Inne De Wachter, Mieke Fransen

Bijzonder comité sociale dienst:
V.l.n.r. : Joris Casteels, Chris Lambrechts, Jorn Torfs

Bij de installatie van de nieuwe raden moeten we ook afscheid nemen van een aantal uittredende raadsleden. Zij namen eerder de beslissing om niet meer deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen.  Josepha Van de Vliet, Danny De Vocht, Guido Straetmans, José De Wit en Evi Somers, bedankt voor jullie jarenlange inzet! Het gaat jullie goed!