Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief CD&V Putte - 2018/1
De eerste CD&V Putte nieuwsbrief is een feit !
Er zijn maar weinig organisaties die nog geen nieuwsbrief versturen, het is dan ook een handige manier om mensen over allerlei zaken correct te informeren. Dus via deze weg willen we jullie op de hoogte brengen van activiteiten, nieuws uit de gemeente, enz. Het is zeker niet de bedoeling om jullie mailbox te overladen, de nieuwsbrief zal enkel verstuurd worden als er iets te melden valt !
De eerste nieuwsbrief versturen is best spannend ...  Hoeveel mensen zullen hem openen? Is de inhoud en lay-out OK ? ...
Veel leesplezier !
Els
PS. Misschien kreeg je vorige week een nieuwsbrief  zonder inhoud  in je mailbox. Deze werd  'per ongeluk' verstuurd door een te ijverige webmaster :)
Nieuwjaarsreceptie CD&V nationaal te Lint : ook CD&V Putte was er bij !
Nieuwjaarsreceptie
Op zondag 21 januari 2018 vond onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats, de ideale gelegenheid om samen op het nieuwe jaar te klinken. Met meer dan 170 aanwezigen mogen we hier best trots op zijn!
Ledenfeest - 17 maart 2018
Binnenkort valt de uitnodiging voor het ledenfeest in je bus maar we lichten hier al een tipje van de sluier ... als gastspreker mogen we dit jaar Wouter Beke verwelkomen.
Plantenbeurs
Ook dit jaar zal CD&V Putte, op de 23ste plantenbeurs te Grasheide, plantjes verkopen ten voordele van 'Kom op tegen Kanker'
Noteer alvast volgende datum in je kalender  :  Plantenbeurs Grasheide op 22 april 2018
Nieuws uit de gemeente
Subsidiebeleid, welk beleid ?

Eénzijdig subsidiebeleid van het huidige Open VLD/N-VA bestuur zet verschillende verenigingen in…

Budget en meerjarenplan onder de loep

Aanpassingen van het meerjarenplan 2014-2020 en de budgetten van 2017 en 2018 vertonen rare…